-5%
ناموجود

لگو بتمن یکی از پرطرفدارترین لگوها بین بچه هاست و خواهان زیادی دارد .

لگو بتمن کیست ؟

بتمن یا مرد خفاشی یکی از ابرقهرمانان خیالی در مجموعه کمیک دی سی است و تاکنون در فیلم ها ، مجموعه های تلویزیونی و انیمیشن های زیادی از او استفاده شده است .

 بتمن در شهر خیالی گاتهام سیتی فعالیت دارد و در جنگ بین او و جنایتکاران ، برای از بین بردن جرم و جنایت ، از افرادی مثل رابین ، بت گرل و گاهی اوقات زن گربه ای کمک می گیرد.

لگو بتمن
لگو بتمن

بتمن با انواع مختلفی از تبهکاران از جمله  جوکر ، پنگوئن ، مستر فریز و مترسک مبارزه می کند که به آنها گالری محرمین گفته می شود .

بتمن برخلاف دیگر ابرقهرمانان هیچ نیروی فراانسانی ندارد . او با تکیه بر هوش ، مهارت های کارآگاهی ، ثروت ، شجاعت و اراده تسخیرناپذیر و هنر استفاده از مهارت های رزمی ، پیروز نبردهای  خود می شود .

او لزوما قوی ترین ابر قهرمان کمیک دی سی نیست اما گاهی اوقات می تواند خطرناک ترین آنها باشد .

لگو بتمن چیست؟

لگو بتمن یک سری قطعات پلاستیکی فشرده با کیفیت هستند که با چیده شدن در کنار هم امکان ایجاد یک صفحه از کارتون بتمن را بوجود می آوند. کودکانی که عاشق این انیمیشن هستند هم می توانند با این صحنه داستان های زیادی را در ذهنشان بسازند و با کاراکترهای موجود در جعبه محصول بازی کنند.

حالا تصور کنید این شخصیت محبوب یکی از اسباب بازیهای محبوب و مورد علاقه فرزند شما باشد و ساعت ها او را سرگرم کند .

بچه ها با استفاده از لگوهای بتمن می تواننند نبرد های هیجان انگیز بت من با تبهکاران را بازسازی کنند و خود را جای شخصیت بتمن قرار دهند و از این مبارزات لذت ببرند و ساعت ها سرگرم شوند .

اسباب بازی های لگو همان طور که می دانید ، علاوه بر سرگرمی باعث افزایش خلاقیت ، رشد قوه تخیل ، رشد تصویر سازی بچه ها می شوند و یک سرگرمی مفید و مناسب برای بچه ها است .

لگو بتمن آنقدر بین بچه ها محبوب است که حتی انیمیشنی با این نام نیز برای بچه ها ساخته شد و امروزه یکی از محبوب ترنی انیمیشن ها بین کودکان است .

شما می توانید انواع مبارزات بتمن با گالری مجرمین مثل نبرد بت من و جوکر ، نبرد بت من و مستر ریدلر ، غار بتمن و … در فروشگاه لگو دات کام ببینید و مدل مورد علاقه فرزند خود را انتخاب کرده و به او هدیه دهید .

تمام لگو های موجود در فروشگاه لگو دات کام ، پس از تحقیق بسیار در مورد کیفیت آن انتخاب شده و بهترین جنس و کیفیت را داراست .

قیمت لگو بتمن

لگو بتمن در واقع یک اسباب بازی لگو متشکل از قطعات زیادی است که برای ساخته شدن آن زمان و فکر زیادی از کودک شما می گیرد.
قیمت لگو های بتمن بسته به تعداد قطعاتشان از ۱۵۰ هزار تومان تا ۲ میلیون تومان متغیر می باشد.

خرید لگو بتمن

برای خرید لگوی بتمن می توانید از طریق سایت لگو فارسی اقدام نمایید و با بهترین کیفیت و سریعترین حالت ممکن بسته خریداری شده را درب منزل تحویل بگیرید.
شما همچنین میتوانید در هنگام دریافت کالا، مبلغ آن را پرداخت کنید.